donderdag 22 december 2011

Kleuter opendeurdag 14 december 2011

Woensdag 14 december waren alle mama's en papa's van de kleuters welkom in de kleuterklasjes. In de derde kleuterklas a waren er 3 mama's aanwezig. Bedankt mama Ali, mama Yassin en mama Caitlin. En in de derde kleuterklas b waren er 7 mama's aanwezig. Bedankt mama Chaimae, mama Ayoub, mama Ibtissam, zus Amina, mama Samaa, mama Edaline en mama en zus Aycan.















De kleuters vonden het erg leuk en we hopen dan ook dat er volgende keer nog meer mama's en papa's op school aanwezig zijn!!!

2 opmerkingen:

  1. Bedankt mama's en papa's om onze klasjes te bezoeken. We vonden het heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het zo ontzettend jammer dat ik er niet bij was...in Maart ben ik zeker wel van de partij. Ik vind het een van de leukste dingen die worden georganiseer. Het meekijken in het klasje van mijn kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen